DANA GUEST

ZAŁOŻYCIEL I NAUCZYCIEL

Mam na imię Dana. Jestem Polish/American native speaker. Mimo, że urodziłam się w Polsce, jestem obywatelką trzech krajów: Polski, USA i Kanady. Aby sprawdzić swoje korzenie, wykonałam test DNA, który  wykazał, że jestem 40% Bałkanką, 30% Bałtką, 22% Skandynawką i 8% Wschodnio-Europejką. Dlatego chyba bardzo lubię wina bałkańskie i polskie  morze 🙂 Jako nastolatka wyjechałam do Kanady. Wiem co to znaczy mieć barierę językową, ile czasu i wysiłku zabiera uczenie się obcego języka. Mieszkałam w Kanadzie 7 lat, ukończyłam tam liceum i studia. Pomimo tego, że byłam otoczona j. angielskim 24/7, dopiero po dwóch latach przełamałam barierę językową. Po wyjeździe  do Stanów Zjednoczonych, rozpoczęłam karierę w nauczaniu i zarządzaniu szkołami.Tam spędziłam prawie 23 lata. Moja córka urodziła się w Kanadzie, syn w USA, ale obydwoje wychowali się w Stanach Zjednoczonych, dlatego na zawsze zostawiłam w Kanadzie i w USA cząstkę swojej duszy. Ostatnie 2 lata przed przyjazdem do Polski spędziłam w Indonezji i w Indiach zarządzając szkołami międzynarodowymi. Posiadam uprawnienia pedagogiczne w stanie Georgia, w stanie Oregon i w stanie Washington, oraz wieloletnie doświadczenie w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym w zakresie edukacji, zarządzania szkołami oraz opracowywania programów nauczania w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i Południowo Wschodniej Azji. Moja praca zawsze była i nadal jest moją pasją.  Zostałam uhonorowana nominacją do prestiżowej nagrody Nauczyciela Roku w USA, co było dla mnie niesamowitym zaskoczeniem i wyjątkowym wyróżnieniem.

Dominick Simon

WSPÓŁZAŁOŻYCIEL I NAUCZYCIEL

Dominick z dumą uważa się za Polaka pomimo tego, że się urodził i wychował w Stanach Zjednoczonych. Dominick jest native speakerem języka angielskiego, rozumie podstawowy język polski. Ukończył liceum w Stanach Zjednoczonych, mieszkając przez rok w Indonezji, uczęszczał do międzynarodowego liceum. Dzięki swojemu międzynarodowemu doświadczeniu, Dominick bardzo łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi. Od listopada 2019 roku mieszka w Polsce, W wolnym czasie Dominick lubi gotować oraz spędzać czas w plenerze z przyjaciółmi. Jedną z jego ulubionych przygód była wędrówka po Himalajach. Dominick is a video game developer hobbyist.

Ronald D. Waugh

Doradca Programowy

Ronald Waugh ukończył studia MBA na Harvard University w dziedzinie finansów. Obecnie zatrudniony jest na stanowisku adiunkta na Portland State University oraz jako nauczyciel biznesu w Lincoln High School w Portland, Oregon (USA). Ron, wspólnie z Daną i ich zespołem, wdrożył nowatorski program edukacyjny zakładający współpracę pomiędzy Portland State University oraz Portland Community College a szkołą średnią w Portland. Ron ma szerokie doświadczenie w pracy z zespołami wielokulturowymi. Urodził się i wychował w Stanach Zjednoczonych, jednak większość swojego życia spędził w Europie i Ameryce Łacińskiej i mówi płynnie w kilku językach.

Doświadczona Założycielka i Nauczycielka Biznesu:

Możliwość nauki od dwujęzycznej (polski i angielski) założycielki, dyplomowanej nauczycielki biznesu z USA, co gwarantuje wysoką jakość nauczania i praktyczne podejście do języka angielskiego. Dwujęzyczność ułatwia zrozumienie i przyswajanie materiału.

Stabilność i Doświadczenie:

Szkoła funkcjonuje od 2019 roku, co świadczy o stabilności i zaufaniu ze strony uczniów, a wielu z nich jest z nami od samego początku.

Specjalizacja w Biznesowym Języku Angielskim:

Unikalna oferta kursów skoncentrowanych na języku angielskim biznesowym, dostosowana do potrzeb przyszłych liderów biznesu i profesjonalistów. Program nauczania opiera się na praktycznym zastosowanie języka angielskiego w kontekście biznesowym, rozwijający umiejętności komunikacyjne i zawodowe.

Personalizowane Kursy Dla Uczniów od 2019 Roku:

Długoterminowa relacja z uczniami, pozwalająca na dostosowanie programu nauczania do indywidualnych potrzeb każdego studenta. Nauka angielskiego z nami otworzy Ci drzwi do międzynarodowej komunikacji, umożliwiając rozmowy z ludźmi z całego świata tworząc niepowtarzalne doświadczenia życiowe

Dostęp do Nowoczesnych Narzędzi Edukacyjnych:

Korzystanie z najnowszych technologii edukacyjnych, interaktywnych platform online i specjalistycznego oprogramowania wspomagającego naukę języka angielskiego.

Inspirująca Kultura Edukacyjna:

Stworzenie inspirującej i wspierającej kultury edukacyjnej, gdzie studenci są zachęcani do dzielenia się pomysłami i wspólnego rozwoju.

Nasze innowacyjne i nowoczesne podejście ma na celu nauczanie w realnym kontekście, w tym uczenie zintegrowane z pracą, uczenie oparte na rozwiązywaniu problemów, nauczanie przez projekty, oraz nauczanie oparte na dociekaniu, zadawaniu pytań i odkrywaniu.

Holistyczne

Wszechstronny rozwój człowieka, uwzględniający całokształt oddziaływań, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, sfery społeczno – moralnej, emocjonalnej, intelektualnej i fizycznej. Ważne jest wzajemne zaufanie, współpraca i życzliwość mająca na celu pomóc w rozwoju wszystkich sfer osobowości, przełamanie barier obcości i formalizmu.

Spersonalizowane

Nauczanie w oparciu o umiejętności ucznia polegające na rozwijaniu, zmienianiu i dostosowywaniu sposobów nauczania do potrzeb ucznia. Uczenie wymaga zróżnicowanego podejścia, odpowiedniego czasu niezbędnego do przyswojenia danej wiedzy, oraz często dodatkowego wyjaśnienia i wsparcia.

Interaktywne

Kładzie nacisk na aktywną twórczość, samodzielność dochodzenia do wiedzy, umiejętność zbierania i wyszukiwania informacji, jak również udział w grupowym rozwiązywaniu problemów. Interaktywne nauczanie eliminuje granice pomiędzy teorią i praktyką.

Badawcze

Intencjonalny proces polegający na diagnozowaniu problemów, dokonywaniu krytycznej analizy eksperymentów, refleksji, znajdywaniu alternatywnych rozwiązań,  planowaniu badań, sprawdzaniu hipotez, poszukiwaniu informacji, konstruowaniu modeli, dyskusji oraz formułowaniu spójnych argumentów.

Autentyczne

Ma na celu badanie, dyskutowanie i konstruowanie koncepcji i relacji w realnych kontekstach, które dotyczą rzeczywistych problemów i projektów istotnych dla ucznia.