Polityka prywatności

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności służy jako pomoc w zrozumieniu, jakie dane zbieramy, w jakim celu oraz do czego je wykorzystujemy. Przetwarzamy dane osobowe w sposób zgodny z wymogami polskiego prawa, w szczególności w zgodzie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie 2016/679) oraz ustawy o ochronie danych osobowych.

Korzystając z naszej strony oraz naszych usług, akceptują Państwo wszystkie zapisy niniejszej polityki prywatności i wyrażają zgodę na zbieranie i przetwarzanie przez nas swoich danych.

1.

Administratorem danych osobowych jest:  Danuta Guest prowadząca działalność gospodarczą The American Academy of Business Danuta Guest z siedzibą w Gdańsku 80-280, ul. Karola Szymanowskiego 20 lok U6, o nr NIP 584-278-52-11.

2.

W przypadku skorzystania dostępnego na naszej stronie formularza kontaktowego lub skorzystania z opcji „zapisz się na kurs” zbieramy następujące dane osobowe:

    1. imię i nazwisko,
    2. adres mailowy,
    3. numer telefonu,
    4. adres korespondencyjny w przypadku skorzystania z usługi „zapisz się na kurs”,
    5. NIP w przypadku skorzystania z usługi „zapisz się na kurs”,
    6. firma oraz dane kontaktowe prowadzonej działalności w przypadku skorzystania z usługi „zapisz się na kurs”.

Informujemy, iż przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich podanie bądź przetwarzanie może uniemożliwić nam świadczenie usług oferowanych na naszej stronie internetowej theamericanacademy.pl

3.

Powierzone nam dane osobowe przetwarzamy w celu:

  1. w przypadku skorzystania z opcji zapisania się na kurs językowy za pomocą naszej strony internetowej – w celu wykonania zawartej umowy oraz dokonania rozliczeń podatkowych poprzez przesłanie faktur do biura księgowego,
  2. rozpatrywania reklamacji oraz zwrotu świadczeń w przypadku odstąpienia od umowy,
  3. odpowiedzi na zadane przez formularz kontaktowy pytanie,
  4. ewentualnie w celu zabezpieczenia roszczeń związanych z zawartymi umowami, świadczonymi usługami podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora.

4.

Szanujemy dane osobowe swoich Klientów, dlatego nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych i adresowych bez Twojej zgody.

5.

Administrator przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym dla celów określonych w punkcie 3 powyżej i przez okres niezbędny do realizacji tych celów, lub do momentu cofnięcia zgody, która może być w każdym momencie odwołana – w tym celu napisz do nas wiadomość na adres: director@theamericanacademy.pl.

6.

Na naszej stronie w celu zbierania danych statystycznych korzystamy z Google Analytics zapewnianego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Dane te nie są udostępniane osobom trzecim, a wykorzystujemy je wyłącznie dla ulepszenia naszych usług – tworzenia statystyk odwiedzin naszej strony internetowej. Google LLC z siedzibą  w USA posiada zgodność z EU-US-Privacy Shield, co świadczy o zapewnieniu odpowiedniego poziomu ochrony, wymaganego przez RODO.

7.

Dane osobowe przekazane są przez nas do firmy zewnętrznej dostarczającej nam usługi hostingowe: ADMIN.NET.PL Tomasz Rzepka Arkadiusz Nowara S.C., ul. Bitwy Pod Monte Cassino 5/198, 33-100 Tarnów, NIP: 873-325-02-57. W związku z możliwością zapisania się na kurs językowy na naszej stronie internetowej dane osobowe przekazywane są przez nas do firmy zewnętrznej obsługującej płatności internetowe PayU S.A. ul. Grunwaldzka 186 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495. W momencie sprzedaży naszych usług stosujemy szyfrowane połączenia za pomocą bezpiecznego certyfikatu SSL.

8.

Administrator oraz osoby upoważnione do przetwarzania tych danych stosują środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.

9.

Każdemu użytkownikowi naszej strony internetowej przysługują następujące prawa:

    1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych – masz prawo jej wycofania w dowolnym momencie,
    2. prawo dostępu do swoich danych osobowych,
    3. prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych,
    4. prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych tzw. prawo do bycia zapomnianym,
    5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
    6. prawo do przenoszenia swoich danych osobowych,
    7. prawo wniesienia skargi do organu tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10.

Złożenie żądania, wynikające z art. 16 – 21 RODO, może się odbyć za pośrednictwem jednej ze wskazanych dróg komunikacji:

  1. w sposób tradycyjny – wysyłka za pośrednictwem operatora pocztowego/ złożenie osobiste, pisma / wniosku, podpisanego własnoręcznie, na adres: ul. Karola Szymanowskiego 20 lok U6 80-280 Gdańsk,
  2. w sposób elektroniczny – wysyłka informacji na adres email: theamericanacademy.pl

11.

Na naszej stronie korzystamy z plików „cookies”, które są są plikami tekstowymi przechowywanymi w urządzeniu końcowym użytkownika strony internetowej. Przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Przede wszystkim zawierają nazwę strony internetowej swojego pochodzenia, swóją unikalną nazwę, czas przechowywania na urządzeniu końcowym.

  1. Wykorzystujemy pliki cookies w celu realizacja zamówienia kursu, przede wszystkim do realizacji funkcjonalności koszyka oraz płatności; przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań użytkowników, analiza tych statystyk jest anonimowa i umożliwia dostosowanie zawartości i wyglądu serwisu do panujących trendów, statystyki stosuje się też do oceny popularności strony; określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  1. W ramach naszej strony internetowej stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” oraz „stałe”. Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej. „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
  2. Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Należy pamiętać, że większość przeglądarek domyślnie jest ustawione na akceptację zapisu plików (cookies) w urządzeniu końcowym. Operator strony internetowej informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji strony internetowej serwisu.

12.

Polityka prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Polityka prywatności obowiązuje od dnia 30 września 2019.